Vile şi apartamente

Această ofertă de servicii se adresează următoarelor categorii de proprietari:

  • investitori care au achiziţionat proprietăţi imobiliare ca plasamente financiare şi care nu doresc să se implice direct în administrarea acestora;
  • persoane care au plecat definitiv în străinătate şi care deţin proprietăţi în ţară;
  • persoane care au moştenit proprietăţi sau cărora li s-au retrocedat proprietăţi şi doresc administrarea acestora;
  • persoane care îşi părăsesc temporar domiciliul şi care, pe perioada cât lipsesc optează pentru o administrare profesionistă a proprietăţii;
  • societăţi comerciale care au în proprietate imobile cu destinaţia de birouri, locuinţe sau spaţii comerciale şi pentru care administrarea directă a acestora este dificilă sau nu face parte din obiectul propriu de activitate;
  • tuturor persoanelor fizice şi juridice care deţin proprietăţi imobiliare şi care doresc administrarea acestora prin servicii specializate;
  • proprietari care ar dori să ofere spre închiriere proprietăţile lor, pe perioade diferite;

SC BLOMI ADMINISTRARE IMOBILE SRL asigură pe bază de contract de administrare următoarele servicii:

  • administrarea documentelor proprietăţii (fotocopii);
  • administrarea contractelor de întreţinere pentru instalaţiile deţinute;
  • asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
    colectarea chiriilor;
  • gestionarea sumelor de bani încasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
  • transferuri băneşti în ţară şi în străinătate;
  • verificarea şi plata facturilor (intreţinere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
  • asigurarea proprietăţii şi urmărirea încasării despăgubirilor;
  • reprezentarea intereselor proprietarului faţă de terţi (autorităţi publice, societăţi de furnizare a utilităţilor, asociaţii de proprietari etc.);
  • reprezentarea fiscală ;
  • obţinerea de aprobări, modificări contracte utilităţi (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
  • administrarea lucrărilor de renovare şi amenajare stabilite de proprietar;
  • vizitarea regulată a proprietăţii;
  • urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificarea şi evaluarea stării generale a proprietăţii;
  • sprijin la închirierea proprietăţii;
  • încheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietăţii;
  • inspectarea proprietăţii şi a stării acesteia la terminarea contractului de închiriere;
  • servicii suplimentare (curăţenie, menaj, pază etc.);

Valoarea contractelor se stabileşte în funcţie de serviciile contractate.